پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215731
رونمايي از علائم جديد هشداردهنده در خيابان شهر فارسان
تاریخ انتشار : 1395/05/10
نمایش : 2081
استفاده از درخت به جاي علائم هشداردهنده در خيابان شهر فارسان به گونه اي مي باشد که مي توان با نصب چند تابلو و چراغ ايمني که هزينه آن بسيار محدوده و قابل قبول است از وقع حوادث ناخواسته جاني و مالي جلوگيري کرد
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با توجه به گسترش سريع محدوده جغرافيايي شهرها و رشد سريع جمعيت،تامين خدمات شهري مانند آسفالت، گاز رساني،لوله کشي،آب و فاضلاب برق و تلفن،احداث اصلاح شبکه شهري،شبکه معابر و عمليات تعمير و امداد و مرمت موارد فوق امري الزامي و اجتاب ناپذير مي باشد که در تمامي ايام شاهد انجام ان مي باشيم.

بسياري از موارد با نصب چند تابلو و چراغ ايمني که هزينه آن بسيار محدوده و قابل قبول است مي توان از وقع حوادث ناخواسته جاني و مالي جلوگيري کرد.

از شهردار محترم مي خواهيم با توجه به درايتي که دارند با گذاشتن علائم هشدار دهنده مناسب و نصب علائم هشدار دهنده در محل هاي مناسب از اسيب ديدگي شهروندان جلوگيري نمايند .



 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html